bad day bad day =(

10december2009 oh such a bad day~


00:02
~adala orang tu anta msg ckp dah MELUAT dengan aku yg ngada2..oh wtf?bukan selama lama ni aku mmg ngada2 ke?
penatla camni..aduh..

0815-11:00
~chekgu driving skul menjadi hulkhogan..huhu..garangla..tapi i bayar u la, so mmg resposibility u la nk ajar i sampai pandai..kan i da cakap i x reti drive LANGSUNG..paham x?
~treler2 bengong membuatkan aku gabra..bengong la sume treler yang nak potong aku tu, x nampak ke hurop L besar tu?AWAS, PEMANDU SEDANG BELAJAR!

12:27
~kakda (kesayangan?)memaki hamun sebab kena u-turn kt depan jalan besar..yg hang takmau reverse keta tu pasaipa??wek2!!cakap jela hang pon x cekap bawak keta, lagi dok nganjing aku bagi rosak keta abah!bluekkkk!!

13:30
~tian samseng telah marah2 daku..cis serious x hormat kakak kesayangan!!

14:05
~shada@kakda bising soh jemur baju..satu raga kot!
hang dok watpa 1 ari kat umah..bajet best ingat aku kuli ke?

16:29
~mama call just nak bagitau kolestrol aku tinggi..adoi..balik umah la cita benda ni mama..wat orang risau je..dalam keta sampaila da sampai umah mama dok bebel2 kolestrol tinggi..adoyai~

okeh x larat dah nak tulis..ni pon shada wat samseng ngan teh lagi..cisssssss..
esok aku nak mulakan hari dengan ceria =))))))))))))))))) amiinn~

0 komen:

Post a Comment